Pegasus, St. Cugat

Nou videoclip d’Els Amics de les Arts
15/04/2009
Els Amics de les Arts, BCN
17/04/2009

17.4 Teatre-Auditori

Pegasus torna a fer bolos. Després de 26 anys de la seva creació i d’alguns de deixar-ho per manca de feina, aquest grup de jazz-fussió -del qual tinc 6 vinils a casa comprats suposo que entre els 16 i els vint-i-pocs- tornen a girar junts. I diuen que estan omplint bastant els llocs a on van. Públic variat que va des de gent de la seva quinta fins als fills de la gent de la seva quinta.

Max Sunyer, Rafel Escoté, Josep Maria Mas “Kitflus”, Santi Arisa i el nou fitxatge, Dan Arisa, sí, el fill. Ha estat bé tornar a sentir alguns d’aquells temes que tan havia escoltat i que em continuen agradant. Un grat “remember”.

En Jordi d’Auprosa amb l’Ignasi, el tècnic del grup, supervisant la nova taula de BTM, la Midas Pro6 i la Luz -road manager- de The Project tot seguit. En Tete a la taula de monitors i en Casi en un moment de relax. I fotos del bolo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *